torsdag 15 februari 2018

Back to basics

Då äntligen har jag lyckats att få till att kunna uppdatera bloggen med mobilen.

Så nu blir det fler inlägg framgent.

Statusen nu är att jag vart på Rygg och led kliniken för att få en second opinion ang. axlar, skuldror och bröst.

Resultatet blev att jag måste gå tillbaka ett steg för att jobba med muskler kring axlar och skuldror för att få rätt position och symmetri. Otroligt svårt iom jag inte riktigt känner om jag gör rätt och fel. Inte så kul heller då träningen inte direkt går ut på att bygga utan mer jobba på positionering och stabilitet.

Frisim och armhävningar förbjudet 🚫

Roddmaskin och x-trainer ok om jag tänker på axeln.

Träningsschema som ska utföras varje dag:

Inga kommentarer:

Olika tatueringar som jag kikar på..

Kanske kommer det bli några av dessa tatueringar. Den i slutet eller den som är med som skiss är de som jag gillar bäst för tillfället.